tirsdag 27. oktober 2009

Useriose smaating:)

Etter ein god del seriose innlegg, tenkte eg aa slaa til med eit useriost innlegg om naakken smaating. Saann at de ikkje trur at eg har vorte heilt saann: "What is the big question lizzm" :)


Kviser:
Eg har sett ut som et pizzatryne i ei ganske lang stund no. Men no ser det endelig ut til aa byrje aa roe seg. Heilt sikkert pga. sola. Dette er eg svert nogd med:D


Rot:
Eg rotar paa same nivaa som for. Ting ligg strodd rundom alle vega. Men eg har et system altsaa. Det er berre et rotete system!


Veeret:
I byrjinga, dei to fyrste vekene, har veeret vore noko skiftande faktisk. Den forste veka var det nesten kaldt, spesielt fordi eg nesten ikkje hadde med tjukke klede (herregud, eg tar ikkje med meg gensar til AFRIKA liksom) og INGEN regnklede. Korleis kunne eg veta at da regne her nede> Uansett. No byrjar det heldigvis aa kome seg. Den siste veka har vore straalande med sol og me snakkar 30 grade. Berre vent. Snart byrjar eg aa klage over kor varmt det er;)


Minibusstaxi:
Herregud, for ein fantastisk oppfinnelse! Det er hundrevis eller tusenevis av desse skrangleta minibussane som kjorer rundt om. Dei er av varierande kvalitet. Enten kan du faa ein ganske god ein eller ein som ikkje hadde klart EU godkjenninga heime i Noreg for aa sei det slek. Her i Kayamandi er det berre sleke daarlige. Normalt sett er det to personer som styrer denne greia. Ein kjorer, mens den andre ropper paa kvart eineste menneske i neerleiken om dei vil sitte paa. Han tar ogsaa imot betaling. Den normale prisen er 5 rand (altsaa mindre enn 5 norske kroner) for aa kome deg fraa A til B. Dersom du skal langt, f.eks til Cape Town (som normalt er ca.50 min fra Kayamandi) maa du bytte busser og styre paa. Men alt i alt kjem ein seg til Cape Town paa 22 rand (Mindre enn 22 norske kroner) Norsk taxi kan gaa aa legge seg! Men. Konfort? Svert varierande. Det er plass til ca 15 stk i kvar buss. Nokre gongar sitt du saman med 5 andre, mens andre gongar med 20. Kor lang tid det tar kan variere fraa 5 min til 15 og fraa 1 time til 2,5 timer. Det sporst rett og slett kor heldig du er. Det artigaste er aa sjaa "dei innfoddes" reaksjon naar eg og Torill, to kvite blondiner, kjem trippandes inn i bussen.

Gjengen i minibusstaxi :D


Biletetaking:
Eg maatte investere i eit nytt minnekort sist veke. Korleis trudde eg at 600 bilete skulle vera nok til denne reisa her? No har eg kjopt et med over 1000 bileter og er svert nogd! Saa ja. Det blir ein god del biletetaking.


Medisinar:
Eg er overraskande flink til aa ta medisinene mine. Baade astma og allergimedisiner blir flittig brukt. "klapp paa skulderen fraa mamma"


Pengar:
Eg er blakk. Faktisk i minus. Saa her passar det sg aa legge inn at alle pengegaaver blir tatt imot med stor takknemd.


Vekt:
Vekta mi stig. Eller. Den synker iallefall ikkje. FORFERDELIG skuffande sidan eg hadde rekna med baade dirare og oppkast, noko som skulle resultere i ca. minus 20 kilo. Dette er dessverre ikkje tilfelle og eg et som aldri for.


Vatn:
Me kan faktisk drikke vatnet i Sor-Afrika. Saa det er liten sannsynlighet for at eg blir daarlig (gaar ned i vekt) av det og.


Oppvask:
Eg har vorte ein mester i aa ta oppvasken. Sidan me har lite aa gjera paa, saa er dette blitt eit av dagens hogdepunkt. UT med oppvaskemaskin!


Matlaging:
Dette gaar framover. Eg har lert meg aa koke egg:D


Mjolkesjokolade:

TAKK TAKK TAKK til Carina og Lena som sendte med meg mykje mjolkesjokolade. No er det berre 2 rader igjen (sidan eg bur med sjokoladestjelarn TORILL) og eg slit. Mamma lova at ho skulle sende ei pakke som skulle blandt anna skulle innehalde mjolkesjokolade. Saa ger er det berre aa vente paa forsyninger.


Mjolk:
Aa gaa fraa aa drikke 2-3 glas mjolk om dagen til 0 har vore ei toff oppleving. TINE! EG SAKNAR DEG!

4 kommentarer:

  1. For å ikkje skape forvirring her, vil eg påstå at einaste eg gjor med pakko var å ta betaling fra din kjære mor :)Min pakke til deg ligg heima enno, veldig klar til å postast, men alltid glømt. Tenke eg kjøre å poste den med ein gang! :) Veit og at Carina heller ikkje har fått ut fingen å posta nåke t deg :)
    Men tusen takk for skryten :D Sette pris på da :D
    Og eg savne deg TONE, trenge deg kvar onsdag. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT! <3

    SvarSlett
  2. Elle berre missforstått litt her ;)

    SvarSlett
  3. Nei, va ikkje pakka eg meinte. Men presangen eg fekk fraa deg for ei reiste, med mjelkesjokolade:D

    Eg glede meg te onsdaga naar eg kjem heim:D

    SvarSlett
  4. E godt å lesa at du forsatt e deg:):):)
    For eg e gla i DEG!

    (Berre legg på deg!:P)

    SvarSlett