mandag 12. oktober 2009

Introduksjonsveka

Eg har ikkje vore saa flink aa oppdatere bloggen den siste veka, saa her kjem da eit langt innlegg!

Mandag, 5.okt, hadde me ein informasjonsdag om Sor Afrika pa kontoret etterfulgt av ein liten vandring i Cape Town. Me er 21 personer i samme gruppe, saa me saag litt ut som ein forvirra saueflokk der me gjekk, med tiggare hengande etter oss.




Tirsdag, 6.okt, reiste me paa tur med dei fantastiske quidene Johan og Paal fraa hotspots2c, i to minibusser. Den skulle vare i 3 dager. Paa vegen mata me STRUTSA, motte paa store apekatta midt i vegen og saag kvaler i sjoen. Me var paa "kapp det gode haap" og Cape Point. Pretty COOL! Me overnatta i Stellenbosh. Eg, Torill og Jade gjekk ut for aa ta oss ein drink. Ein dink vart til to, og to vart til ALT for mykje. Men da va dods goy daa!!!! Skikkelig fyllasjuk neste dag, men me hadde eit tett program foran oss. Forst besok i ein Township, Kayamandi, der eg skal jobbe seinare. Det va eit ubeskrivelig syn! Ungane kom springande daa dei saag oss og klemte oss. Skur over alt, som fungerer som eit slags hus. Tidliare kjorte me forbi ein township med 1mill. innbygere. Hallo! Det er 1/4 av Noregs befolkning. Paa ein knotliten plass I SKUR! Det e utrulig aa tenke paa. Etterpaa var det tid for vinsmaking. Eg folte ikkje for a drikke vin, bade paga. det eg nettopp hadde settog pga. fyllasjuko. Men eg var med paa ein runde med vin og ost. Heilt greitt liksom. Saa kjorte me vidare til Hermanus. Veret va ikkje saa bra. Regn og vind. (Typisk meg aa IKKJE ha med regnjakke). Me va dodstrott og sovna 20.00!







Torsdag! Va me klare for SHARK CAGE DIVING! Kan du tenke deg at EG liksom skulle melde meg paa detta der? Herregud. Men eg gjorde no det. Me fekk sjosjuketabletter, men herregud. Bolgene var dritt store og masse vind. Folk laag aa spydde rundt oss. Men! Kvitaiane va fantastiske! Eg fekk vera i byret 2 gonger og den 2.gangen var det 7 kvithaia rundt oss. Dei tok heilt av og beit paa buret me satt i.Gud betre! Da e da villaste eg har vore med paa iallefall. Seinare saag me dei sote afrikanske (jackass) pingvinane. 5000 suuupersotte skapninger!






Fredagen va me tilbake i frivillighets huset og hadde ei tom kjensle etter den fantastiske turen. Me bestemte oss for aa ete middag som sjolvsagt endte opp med nok ein byrunde, denne gongen i Cape Town. Eg og Torill fraa bar til bar. Nok ein gong alt for mykje aa drikka og me kom "heim" 05.30. Dore va stengt og me vekte halve huset med hamring paa dorane. Eg hadde ikkje pakka (me maatte vera klare for aa reisa til vertsfamililien om 2 tima), saa dei personane eg ikkje vekte daa me hamra paa dorane vekte eg daa eg begynte aa pakka. Ikkje heilt vellykka, men men.


Det va introduksjonsveka! Off you go to the hostfamily!

2 kommentarer:

  1. Wow! Du e tøff Tone! Høyres ut som at du har det superduperfint, pass på deg sjølv og kos deg vidare! Stor klem kusine Annelen

    SvarSlett
  2. Hahaha,høyres akkurat ut so den Tone so me kjenne og e sooooo gla i! Fint å sjå at du ikkje kjem heimog ein heilt an person;)

    Savne deg!

    SvarSlett