søndag 4. oktober 2009

All because Im white...

Eg var saa trott i gaar kveld, saa eg orka ikkje aa oppdatere. Eg skreiv heller i dagboka mi, saa her kjem dag to i Cape Town:

Daa var "turist kjensla" over for min del. Eg e framleis i sjokk her eg sitt i senga mi. Me har alle vorte fortald kor skummelt det er her og at me maa vera forsiktige. Og me har vore forsiktige. Me har det! Men tydeligvis ikkje nok.
I dag har me vore paa busstur rundt om i byen og opp til Table Mountain. Eg provde aa legga inn bilde her, men da gjekk ikkje pga ein teit pc. Skal prove igjen seinare. Det var iallefall nyyydelig utsikt over denne fantastiske byen. Etterpaa tok me bussen ned til ei av strendene her. "CapeTownsbeatch" trur eg den heitte. Der laag me aa slappa av ei stund. I kveld, daa me var paa veg til middag, kom det ein tiggar ved mi side. Dette er heilt normalt. Me har ein eller to unggutter hengande etter oss heila tie. Kunn fordi me e kvite. Han folgte ette oss lenge og gav seg ikkje. Han snakka berre til meg, som (uforsiktig) hadde lommeboka i handa. Eg fortsatte aa gaa og saag ikkje paa han. Han fortsatte aa snakke rolig og lavt, men tok fram ein kniv og kvistra "Its your money, or your life. Give me your money". Eg skjonnte det ikkje. Eg visste ikkje kva eg skulle gjere. Saa eg berre fortsatte. Dei andre jentene fekk ikkje dette med seg. Han fortsatte med trusla: "If you dont give me your money, I will stab you" og saa vidare. Eg lurer paa om han meinte det. Heldigvis seier eine jenta, som heiter Tina, at eg skulle ta lommeboka opp i veska hannar. Fyren forsvann. Eg veit ikkje korfor. Men han forsvann. Eg har aldri vore saa redd for. Og eg GJORDE INGENTING. Eg sa ingenting... Men kva kan ein sei?

3 kommentarer:

  1. Huff huff! Skummelt då!Men veldig bra at du ikkje va åleina. Du kjem nok heile tida te å merka at da e litt ting so berre skjer pga at du kvit,dessverre:S Håpe ikkje at nåke sånt skjer fleire gonga!

    Savne deg!Gla i deg:)
    Storklem frå Lene:D

    SvarSlett
  2. What???? :S Du må vær forsiktig, ALDRI gå alene !!!!! Håpe du slitt flere sånne opplevelser på ferden.. Gla i deg... <3

    SvarSlett
  3. Hilsen elisabeth forresten ;)

    SvarSlett