fredag 2. oktober 2009

Endelig i Cape Town!

Daa e eg endelig framme i Cape Town etter et dogn med reising. Da va flott aa lande i Cape Town... For ein fabelaktig nydelig by! Eg gleeer meg te aa sjaa meir av den i neste veka! Ellers, saa va da fantastisk aa mote Siren paa Gardemoen. Da maa ha vore sjebnen altsaa:)
Veret e nydelig her! 25 varmegrader og sol sol sol! Eg er paa eit hostel som heiter "Blue Backpacker". Eg sover sammen med andre og dele dysj, men standaren e veldig bra. Badebasseng ute og greier:D
Da forste eg gjorde daa eg kom fram, var aa springe i dusjen. Den lange flyturen hadde gjort noko med utsjaande og i felt cinda dirty... No har eg tenkt aa legga meg ut med bassenge og nyta sole littegrann. Paa sondag begynne programmet!

Mobilen min vil plutselig ikkje senda meldinga forresten. Me faar sjaa om eg faar den te aa funka etterpaa. Ellers, saa kjem det 2 norske jenter, som skal vera med paa samme greio som meg, i maaro:)

GOD HELG FOLKZ!

3 kommentarer:

  1. så kjekt!! :-)
    håpe du kose deg! og kjekt at da kom 2 norske jente då! SÅ du har nåken å snakka me.. eg så va så redd da ikkje va nåken å snakka me, hahaha, huske du.." øh du veit, sånne som , du veit , ikkje oss, du veit.." djeez! :P
    Miss you! Lots of love from Nataaalie!<3

    SvarSlett
  2. kos deg masse elskling...
    ja døds godt du fekk noken norske å preika med, tenk om du sku holdt kjeft... hahahhaha... du hadde vell lært deg da andrespråket... hehhehe..
    kjekt att du traff siren på flesland då...
    ååå så eg savner deg sukkerklomp....
    og ikkje mist kos deg skikkelig!!!!
    LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE YOU!!!!!!!!!
    SUSSER OG KLEMMER FRA KAROLINE H!

    SvarSlett
  3. Godt å vite du kom trygt frem, snuppa!!

    Kos deg masse :)

    SvarSlett