søndag 4. oktober 2009

Marked = No money left!

Eg veit eg er alt for flink til aa oppdatere denne bloggen, men eg sitt ikkje paa pcen heila tie altsaa:) Tingen e at eg og nokre andre jente har kome her 2 dagar for tidlig og har derfor ikkje saa mykje aa gjere paa. Saa me maa finne paa ting sjolv, og kan egentlig gjera akkurat som me vil. Me e rett og slett turister, som nyte tilveerelsen:)

Litt skvetten og veldig forsiktige, tok me turen bort til eit marked i dag. Det er "trygt nok" aa gaa paa dei mest traffikerte plassane om dagen. I sentrum ser me mest kvite menneske egentlig. Det er merkelig aa sjaa dei rikaste av dei rikaste sitte aa "bade" i champagne, mens dei fattigaste av dei fattigaste har null mat i magen. Uansett! Me var paa eit marked. I hellande, saa mykje fint! Eg ville berre ta aaalt med meg heim... Men eg har jo ikkje plass i sekken:( Eg fekk iallefall brukt ein god del rand. Ja, faktisk saa mykje at da ikkje va naakke igjen. Daa va da paa tide aa gje seg.

No sitt eg og nokre andre jente og venter paa at det skal komme ein taxi eller buss som skal kjore oss til "the volountare house", der me skal vera i ei veka. Eg skal legga inn programmet for neste veka her, for da e fullspekka av niiiceeee ting!

Haape alt e bra heima! Lykke til med ei ny veka og ein ny mandag.

Love yah all <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar