fredag 13. november 2009

Roadtrip i Sor Afrika

Eg har bytta prosjekt og var klar for ei ny og betre veke. Saa fann me (eg og to andre norske jenter) ut at me skulle paa roadtrip og plutselig skulle eg berre paa jobb paa mandag. Men uansett. Mandagen gjekk veldig bra og eg e veldig glad for at eg har bytta prosjekt. Det nye prosjektet mitt er leda av ein organisasjon som gjer at alt er kontrollert. Dagen er slik:
0900 - Mote med alle frivillige og ansatte i organisasjonen. Her kan alle ta opp problem eller sporsmaal dei har om prosjekt eller andre ting.
0930 - Me blir delt opp og gaar til dei forskjellige crechene (barnehagene).
09.30-11.30 - Creche
11.30-11.45 - Me gaar tilbake til felleshuset/kontoret
12.00-13.00 - Lunsj
ca. 13.15 - 14.30 - Primary school. Ekstra klasser i matte og engelsk.
15.00-1600 - Dataundervisning i matte

Eg synst det er superdupert aa ha et opplegg over dagen og eg skal komme med oppdatering om alt det andre naar eg har vore der i litt meir enn ein dag :P




Soooo the roadtrip:D
Tirsdag leigde me bil og kjorte av gaarde... Maalet var "Mossel Bay" og strandliv. Veret va daarlig daa me var paa veg og me va litt usikker paa om strandplanane vaare i Mossel Bay var realistiske. Me kjorte heile dagen og var ganske troytte daa me kom fram. Me aat ein god pizza kvar , tok oss nokre ol og gjekk i seng ganske tidlig.

Neste dag vaakna me til straalande sol og blaa himmel. Perfect! Me laag paa stranda heile dagen og vart baade solbrendt og sandy. Om kvelden aat me middag paa ein flott resturant. Dei andre aat sushi, mens eg holdt meg til struts. Kan det bli betre?




Torsdag var det tid for safari. Me reiste (saman med ein gutt fraa Israel som spurte paa backpacker hostellet om han kunne faa vera med oss) til eit enormt reservat (me fann saa vidt vegen forresten) der me fekk sjaa elefanter, sjeldne Cape mountain zebraer, Neshorn, giraffer, LOVER, impalaer, gnuer og naakken springbok aktige dyr. Super dupert! Etter det reiste me vidare til Gans Baii. Det var ein ganske ode plass, som egentlig berre e kjendt for shark cage diving. Me leigde rom paa "Gans baii backpackers", eit forlatt hus som INGEN andre var i. Normale backpacker hus er egentlig ganske stappa av folk som vil bli kjent med flest mogleg. Me var litt fornogd i byrjinga med aa ha eit heilt hus for oss sjolv. Det forste me gjorde var aa kjore til nermaste pizzabaker og ta med oss takeaway pizza heim. Saa var det daffing foran tven med pizza, brus og "South Afrika got talent". Me fekk ogsaa fletta inn litt saapeopera i pausene. Sjolv om me vart vettskremt seinare i da store skumle huset, saa var det nok ein flott dag!

Fredagen, altsaa i dag, reiste me heimatt te Katamandi. Superkjipt egentlig, fordi da har vore saa deilig aa vera friiii... Aa kunna kjora kor me ville. Men men. Me e her for aa jobba og eg glede meg te aa komma paa jobb igjen paa mandag:) I helga skal me ikkje til Cape Town, men vera her i Stellebosch. Sondag skal me paa ein musikk festival og greier.

Ellers. I dag fekk eg ei pakka fra Karoline H. Eg vart saa glad! Tusen takk, Karoline. Du e saa god og du gjorde dagen min eeendaa bedre enn den allerede var. Eg baade lo og grein! TAKK TAKK TAKK! Gla i deg!



Og! Sasts kontoret i Cape Town ringte meg og saa at dei hadde to brev/konvolutter og ei stor pakke til meg. Saa kanskje pakka fraa Torunn (og andre brev) har funne vegen fram alikavel? Dessverre maa eg venta ei veka med aa henta dei i Cape Town. EG GLER MEG:D

Gla i deko alle. Eg savne deko masse!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar