tirsdag 3. november 2009

Kino

KINODAG:
Daa er det nok ein gong KINODAG! Kvar tirsdag er det kino dag for oss i Stellenbosch. Det koster 10 rand, altsaa ca.8 norske kroner. Dei andre dagenen koster det 20, saa e ikkje akkuratt forferdelig aa gaa ein annan dag enn tirsdag heller. Saalangt har me sett:
- "My sisters keeper"
- "The Timetravellers Wife"
- "Michael Jackson - This is it"

Me ser verkeleg fram til slutten av November, daa julefilmen kjem ut:D

Pakke:
No har eg endelig faatt tak i ei pakke eg venta lenge paa. Men fann ut at da va feil pakke. Eg trudde da va Torunn si som kom. Men neida:( Ikkje at da ikkje va PERFEKT med bygdanytt og mjelkesjokolade fraa mamma, men no trur eg pakka fraa Torunn har forsvunne :( snufs... Eg maatte eta mjelkesjokolade med ein gong for aa gjera ting betre.

Teateret?
Eg e ganske lost og lure paa ka som skjer med teateret heima. Baade barne og vaksenteateret. Kan nokon oppdatera meg?

1 kommentar:

  1. Hei Tone
    Kjekt å lese loggen din. Du opplever fantastisk mykje. Det er store kontraster. Gleder meg til å sjå fleire bilder. Du må love å vera forsiktig.
    Ha ei fortsatt fin ferie :-)
    Klem fra Marianne (nabo)

    SvarSlett