torsdag 5. november 2009

Halvvegs!

Daa har det faktisk gaatt 5 veke sidan eg reiste heimifraa! Det betyr at det er 5 veker igjen og at eg er halvvegs i reisa mi. Ganske utrulig egentlig!

Daarlig dag!
I dag vart Torill og eg rana paa veg ned til Stellenbosch. Eller... Herregud. Torill vart rana! Da kom to fyra bak oss og tok handa si ned i Torill si veske. Torill, toff som ho e, kjempa og slo faktisk fyren. Men han fekk tak i mobiltelefonen og dei sprang av gaarde. Da va folk rundt oss, men ingen gjorde naakke. Eg blir saa suuuuur! OG! Da e siste dagen til Torill, saa eg e i et daarlig humor fraa for av:(

NY ADRESSE!
Dersom du skal vera mest mogleg sikra at ting du sender til meg kjem fram. Send til:
Tone Mjelde
v/ Ntombi Makwasa
D130 Mondi Crescent
Kayamandi, Stellenbosch
SOUTH AFRICA

Nytt nummer!
Ikkje at du skal sende melding til meg (da e way to dyrt), men viss du gjer det. Send til mitt sor afrikanske nr. +27 0826334659!

Telefonrekning!
I hellande! Eg vil ikkje sei da eingong (mammo sei da sikkert te deg viss du sporr). Eg e berre sjokkert og kjem ikkje te aa svara paa naakken meldinga som blir sendt til da norska nr. mitt. Eg e BLAKK NOK FRAA FOR!

Nytt prosjekt!
Eg har faatt lov aa bytta prosjekt. Det vil sei at eg ikkje skal vera i "Nolitas creche" lenger. Eg e veldig gla og ser fram til mandag:) Paa det nye prosjektet jobber to av dei norske jentene! Saa det blir bra:D

1 kommentar:

  1. Hei =)
    Nå har eg sendt et kort, men det var rett før du la ut den nye adressa, så håper det kommer fram...

    P.S den datoen eg skrev på kortet er litt feil-det er då eg skreiv det, men så tok det litt tid før det ble sendt :P

    Håper du koser deg masse ( mer enn meg som skriver oppgave om platetektonikk hvertfall)!!

    KLEM fra Eli Beate

    SvarSlett