torsdag 19. november 2009

Helg i Stellenbosch og "berg og dal bane" kjensle...

Denne helga bestemte me oss for aa vera heima i Kayamandi. Me kom tebake fraa roadrippen vaar redag, gjekk paa internett og reiste tebake "kayakaya".

Eg har faatt ein ny romkamerat som heiter Maayke, 24 aar og fraa nederland. Ho e veldig grei, men alt for hog:P (184 cm!!!!!) Eg, ho og Marie Eve (fraa Canada) bestemte oss for aa skjekke ut barene i Kayamandi, slummen... Eg va veldig skeptisk og va ikkje heilt gira paa ideen, sidan folk blir gjevnlig skutt/knivstikka i gatene om kvelden. Uansett. Eg gav da et forsok og det er eg glad fir. Me fekk med oss broren vaar, som me no kallar Jack (han har et vanskeleg navn). Baren var ikkje et skur, noko som eg va glad for. Marie Eve og Maayke va litt skuffa, sidan dei ville sjaa da "virkelege kayamandi". Eg, som ikje like knivstikking og skyting, var fornogd. Me snakka med ganse normale folk og ingen "elska oss" med ein gong eller ville gifta seg med oss...

Ja, for i det siste har friarane verkeleg staatt paa dora opptil fleire gongar. Mora vaar har no bestemt seg for at dei (friarane) maa ha ein jobb og 25 kyr for han kan faa ein av oss. Me var ganske fornogd med prisen, heilt til me fann ut at 1 kyr er verd 1000 rand. 25 000 (ca.20 000 NOK) for meg? Dream on...

Lordag va eg ute i Stellenbosch med min ny inkjopte fine kjole til 70 rand (ca.60 nok) Happy happy... Eg brukte som vanleg for mykje penga, men hadde ein kjekk kveld!

Sondag hadde me tenkt oss paa ein festival, men festivalen hadde plutselig vore sis helg. Saa vaar flotte sjaafor kjorte oss til ein flott park der me var heile dagen. Endelig var det fine veret tilbake. Kan det bli betre?

Vell... Denne veka vart litt som ei berg og dalbane... Mandag starta ganske daarlig med mykje savn og "eg vil heim" kjensle. Eg var paa jobb og resite ned til byen med Ingvild etterpaa. Fekk snakka litt med folk heimifraa , sett oppdatertinger paa facebook noko som egentlig ikkje gjorde ting betre. Tirsdag var eg daarlig i magen og holdt meg heime fraa jobb. Dette var ABSOLUTT IKKJE lurt for mi mentale helse. Eg las ferdig "Mannen som elsket Yngve" og brukte resten av formiddagen paa aa sutre og tenke triste tankar. Heldigvis var det kinodag og eg kunne rett og slett ikkje vera heime lenger. Me reiste paa kino, der me saag "Last Chance Harvey". Ein heilt grei film, som egentlig ikkje var saa trist sjolv om eg grein gjennom heile filmen.
Eg har forresten utvikla et "forhald" til kinomannen, altsaa han mannen som alltid staar og tar imot billetten din. Han skal vissnok komma paa besok til meg, etter me fann ut at me nesten e naboa her i Kayamandi. Eg spurte om han budde i et skikkelig hus. Han svarte at han budde hos foreldra sine... Han nerme seg forresten 40 aar... Men herregud. Kortid vart eg kresen?

Onsdag vakna eg med et nytt mot og positive tankar. Berg og dalbana var pa veg oppover:) Me skulle ha Christmas Party for alle chrechene som "ligger under" organisasjonen eg jobber i. Nermare 400 unger, svart julenisse, snacks, ansiktmaling, ballonger og presanger. Kjempe kjekt! Den svarte julenissen var sjolvsagt hogdepunktet for min del, sjolv om eg aldri kjem te aa klara aa faa julestemning her nede. 27 grader liksom... No ways! Etter jobb slappa eg av hos dei supre norske jentene, Ingvild og Christina.

I dag jobba eg forste del av dagen paa organisasjons kontoret. Rydda i skap og alt mulig rart saman med ei av dei ansatte. Plutselig satt eg inni ein av bilane til organisasjonen med 5 menn i 20-25 aars alderen.Herlig:P Dei var dei kristne frivillige som hjelper til aa pusse opp crechene for tida. Eg veit ikkje heilt korleis eg havna i deira selskap, men dei hadde vell ein hjernevaskande prosess paa gang. Neida! Dei va super hyggelige. Eg vart "partnar" med ein som heite Robert og e 23 aar. Eg og han laag tepper i ein av crechene. Han limte og eg plasserte teppe delene. Eg har faktisk vannblemme over heile handa no, noko som beviser at eg ikkje har gjort nok tidligare i livet mitt:P Me jobba heilt til l17 i 32 varmegrader og resultatet vart ikkje verst altsaa:)

No e da helg og Cape Town, pakker og stranda venter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar